Tempahan Mac 2012 dengan 16GB


Assalamualaikum kepada pelanggan-pelanggan. 

Tempahan pen drive design sendiri. Setelah lama berehat, kini kami buka balik dengan tambahan kapasiti 16GB pada harga hanya RM70! Yup, 16GB. Jangan berlengah lagi.

Tarikh tutupnya? 05 Mac 2012. Bukan 27.02.2012. Tarikh terpaksa ditukar atas sebab teknikal. Bila boleh dapat? Insya Allah dalam separuh kedua bulan Mac 2012. 

Jadi, jom lah tempah!

Untuk maklumat lanjut boleh klik banner di bawah. 


Untuk terus membuat tempahan, boleh terus klik butang di bawah:
javascript button

Nota: (22.02.2012) terima kasih kat komen mama lynn, saya sedar button tu tak berfungsi. Dah dibaiki dah. Boleh klik untuk ke borang tempahan

7 comments:

  1. wahh..dah meningkat!!
    16GB plak..haha..
    alahaii~ cpat sgt tmpah hari tuu..haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak der lah Cik Fatin. Boleh tempah lagi :D

      Delete
  2. nak buat tempahan ley tak. nnt info sy k

    ReplyDelete
    Replies
    1. @mama lynn: nak buat tempahan boleh ke sini
      Custom Pen Drive Order Form

      maklumat lanjut boleh ke sini
      Tempahan Custom

      Delete
    2. @mama lynn: baru sedar button tu tak berfungsi. dah fixed dah :)

      Delete
  3. wahhh ... menariknya .. nak tempah jugak tapi takut tak sempat je nak wat payment tu .. :( sebab esok dah nak balik kelantan .

    ReplyDelete