Pengenalan Simbol Promosi dan Harga Baru

Salam sejahtera kepada pengunjung-pengunjung Kedai Pen Drive Unik. baru-baru ini kami ada memperkenalkan beberapa simbol promosi yang melambangkan promosi-promosi pen drive kami. 

Pertama ialah "Top Seller" yang membawa maksud bahawa pendrive yang mempunyai simbol ini adalah yang terlaris di kedai kami. Credit Card Pen Drive BMW M3 adalah pen drive yang mendapat gelaran Top Seller buat masa ini. Kapasiti yang ada ialah 4GB dengan harga RM35 sahaja.

Selain "Top Seller" semuanya adalah promosi harga iaitu "Student Price", "Best Value", "New Price" dan "Clearance Price". 

"Student Price" ialah harga pen drive ditujukan khas untuk pelajar-pelajar. Pen Drive yang terlibat adalah Credit Card Pen Drive Motivasi - Langkah 4GB pada harga RM30 sahaja berbanding RM35 untuk pen drive lain yang mempunyai kapasiti storan yang sama.

Ini adalah sebagai khidmat sosial kami kepada pelajar-pelajar dan masyarakat. Kami tidak mempunyai kawalan untuk menentukan sama ada pembelinya adalah pelajar atau tidak, oleh itu, bukan pelajar juga dialu-alukan untuk mendapatkan pen drive ini dengan harga yang lebih rendah. Sekiranya mendapat sambutan, kami akan membanyakkan lagi pilihan dalam kategori "Student Price" dan Motivasi ini. 

Sementara itu, "Best Value" pula melambangkan pen drive yang memberikan lebih kapasiti storan pada harga yang lebih murah berbanding yang lain. Pen drive di dalam promosi ini ialah Metal Card Pen Drive 8GB pada harga RM48.

Rakan-rakannya dengan kapasiti 8GB juga telah diberikan harga baru iaitu RM55 berbanding RM60 sebelum ini. Pen drive yang dimaksudkan ialah Credit Card Pen Drive Lancer Evo 10 8GB dan Credit Card Pen Drive Flower 8GB di bawah promosi "New Price"

Yang terakhir ialah "Clearance Price" yang bertujuan mempercepatkan penghabisan stok untuk pen drive dalam promosi ini. Oleh itu, harganya diturunkan. Pen drive yang terlibat adalah Credit Card Pen Drive iLuvIslam.com 2GB pada harga RM25 sahaja berbanding RM28.


No comments:

Post a Comment